Veelgestelde vragen


Heb je een vraag over de 2for1 Eropuit Voordeeljaarkaart ? Wellicht vindt je het juiste antwoord in onderstaande vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op tijdens kantooruren via +31 (0)10-2043075 of via bestellingen@touchpromotions.nl.

Wat houdt de 2for1 Eropuit Voordeeljaarkaart ?
Met de unieke code die je hebt ontvangen krijg je het tweede E-ticket gratis, wanneer je één E-ticket bestelt. De E-Tickets zijn ook te bestellen in meervouden bijvoorbeeld: 4=2 gratis 6=3 gratis met een maximum van 8 tickets. De gratis E-ticket(s) worden automatisch verwerkt in de prijs bij het afrekenen.

Hoe kan ik de bestelling betalen?
Je kunt de bestelling betalen met iDEAL en creditcard.

Hoe en wanneer ontvang ik de E-tickets?
De E-tickets worden binnen 7 werkdagen per e-mail naar je verstuurd of uiterlijk een week voor het evenement.
Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Dien ik de E-tickets uit te printen?
De E-tickets dienen uitgeprint te worden. Je dient deze te overhandigen bij de entree.

Hoe kan ik mijn E-tickets wijzigen en annuleren?
Helaas is het niet mogelijk om de E-tickets te wijzigen en te annuleren.
Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zullen niet aan derden worden verstrekt.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als je een foutmelding krijgt, kun je tijdens kantooruren contact met ons opnemen via +31 (0)10-2043075 of e-mailen naar bestellingen@touchpromotions.nl