Veel gestelde vragen


Heeft u een vraag over de 2for1 Entertainment jaarkaart? Wellicht vind u het juiste antwoord in onderstaande vragen. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op tijdens kantooruren via +31 (0)10-2043075 of via bestellingen@touchpromotions.nl.

Wat houdt de 2for1 Entertainment jaarkaart in?
Met de unieke code die u heeft ontvangen krijgt u het tweede E-ticket gratis, wanneer u één E-ticket bestelt. De E-Tickets zijn ook te bestellen in meervouden bijvoorbeeld: 4=2 gratis 6=3 gratis met een maximum van 8 tickets. De gratis E-ticket(s) worden automatisch verwerkt in de prijs bij het afrekenen.

Hoe kan ik de betalen?
U kunt de bestelling betalen met iDEAL en creditcard.

Hoe en wanneer ontvang ik de E-tickets?
De E-tickets worden binnen 7 werkdagen per e-mail naar u verstuurd of uiterlijk een week voor het evenement.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
U ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Dien ik de E-tickets uit te printen?
De E-tickets dienen uitgeprint te worden. U dient deze te overhandigen bij de entree.

Hoe kan ik mijn E-tickets wijzigen en annuleren?
Helaas is het niet mogelijk om de E-tickets te wijzigen en te annuleren.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zullen niet aan derden worden verstrekt.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als u een foutmelding krijgt, kunt u tijdens kantooruren contact met ons opnemen via +31 (0)10-2043075 of e-mailen naar bestellingen@touchpromotions.nl