Deze website gebruikt cookies. Cookies verbeteren de gebruikerservaring en helpen deze website beter te maken. Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons cookiebeleid. Meer lezen: Privacybeleid
melding sluiten

Veelgestelde vragen


Heeft u een vraag over de 2for1 Entertainment Jaarkaart? Wellicht vindt u het juiste antwoord in onderstaande vragen. Anders kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice van de 2for1 Entertainment Jaarkaart.

Wat houdt de 2for1 Entertainment Jaarkaart in?
Met de unieke code die u heeft ontvangen heeft u recht op één gratis ticket voor een activiteit naar keuze, mits er één ticket tegen de reguliere prijs besteld wordt. De tickets zijn ook te bestellen in meervouden bijvoorbeeld: 4=2 gratis 6=3 gratis met een maximum van 8 tickets. De gratis E-ticket(s) worden automatisch verwerkt in de prijs bij het afrekenen. Aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen op het platform van de 2for1 Entertainment Jaarkaart.

Kan alleen de bezitter van de 2for1 Entertainment Jaarkaart gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
De e-tickets die u bestelt via het platform, staan niet op naam. U kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

Met hoe veel personen kan ik gebruik maken van de 2for1 Entertainment Jaarkaart?
U kunt in totaal 8 kaarten per arrangement bestellen. 

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als u een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van de 2for1 Entertainment Jaarkaart.

Hoe kan ik betalen?
U kunt uw bestelling betalen met iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
U ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe en wanneer ontvang ik de E-tickets?
U vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heeft u een bestelling geplaatst maar uw e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst uw SPAM box van uw e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van de 2for1 Entertainment Jaarkaart.

Hoe verzilver ik mijn E-ticket?
Let op: in veel gevallen dient u uw E-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het E-ticket zelf.

Hoe kan ik mijn aangekochte E-tickets wijzigen en/of annuleren?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte E-tickets te wijzigen en/of te annuleren.

Wat gebeurt er bij annulering van een voorstelling?
Indien een voorstelling waarvoor u E-tickets heeft aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met u opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvangt u het aankoopbedrag van deze E-tickets retour.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zullen niet door ons aan derden worden verstrekt. Zie hiervoor ook het Privacybeleid.